Istraživanje je pokazalo da su prevremeno rođene bebe koje su primale probiotik odlično napredovale. Probiotici nisu izazvali nikakvu nus pojavu, tvrde naučnici.
Pravilna ishrana i zdrava ishrana odavno je tema naučnih rasprava. Najnoviji podaci pokazuju kako
žive i korisne bakterije mogu da pomognu i bebama čija je porođajna težina pri rođenju bila izuzetno niska.
Probiotici su, kažu stručnjaci, “odradili veliki posao” pa su se prevremeno rođene bebe, zahvaljujući probioticima, znatno brže oporavljale i dobijale na težini za razliku od onih beba kojima nisu davane ove korisne bakterije.
U istraživanju je učestvovala 101 beba čija se porođajna težina kretala oko 0.9 kg ili manje. I dok je jedna grupa beba svakodnevno dobijala dva probiotika – Lactobacillus rhamnosus GG i Bifidobacterium infantis, druga je grupa mališana hranjena bez dodatka probiotika.
Rezultati istraživanja nedvosmisleno su pokazali: novorođenčad koja su primala probiotik dostigla je veću telesnu težinu nego ostale bebe. Dobra je vest da kod mališana nisu zabeležene nuspojave uzrokovane probioticima.